همه دلگیرند از من

همه دلگیرند از من

ads-3
تبلیغات متنی

اسلایدر

 

 

چند وقتیست همه دلگیرند از من…


دلیل میخواهند


مدرک میخواهند برای غمگین بودنم


برای ناامید بودنم...برای تلخ شدنم


نگران نباشید من نه غمگینم


نه ناامید نه تلخ


فقط مدتیست به دنبالشان میگردم


مدتیست گم شده اند


صبرم، تحملم، امید هایم، انگیزه ام…


نمیدانم کدام صفحه ی قصه ی سر گذشتم را جا گذاشتمشان !



مارینال چت

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت11:23---20 شهريور 1393
سلام عزیز
خوبی؟
وبلاگت عالیه
با اجازت چندتا از مطالبتو کپی کردم
اگه راضی نبودی بگو پاکشون کنم
فدات - رضا
پاسخ:سلام رضا جان .. ممنون نظر لطفته ... ن اشکال نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: همه دلگیرند از من ,
:: بازدید از این مطلب : 634

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

به علت بروز بودن سایت از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید.