.•*..*•. اس ام اس عاشقانه.•*..*•.

.•*..*•. اس ام اس عاشقانه.•*..*•.

ads-3
تبلیغات متنی

اسلایدر

 

عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند

نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه …

.

.

.

فرستنده = خاک پا

گیرنده = نور چشم

دلیل = ارادت

هدف = یاد عزیز

نتیجه = دلتنگی

.

.

.

دلم شکسته ولی هنوز میتونم با خرده هاش بنویسم

با معرفت ها را دوست دارم …

.

.

.

انقد می گفت دورت بگردم و دورم گشت

که یه دفعه به خودم آمدم دیدم دورم زده و رفته!

.

.

.

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوست دارم اما معنی شو نمیدونن

از آدمایی که می خوان مال اونا باشی اما خودشون مال تو نیستن

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره …

.

.

.

از بس خوابتو دیدم دیگه نمیگم خوابم میاد میگم یادم میاد

.

.

.

شنیده بودم پا قلب دوم است اما باور نداشتم!

تا آن زمان که فهمیدم وقتی دل ماندن ندارم پای ایستادن هم نیست

.

.

.

به بعضیا باس گفت:

کرم داری بزن سر قلاب ماهی بگیر

.

.

.

یارو با همه می.لا.سه

بعد میگه رو ما حساااااااااااسه …

.

.

.

من با تنهایی

و او با چه تن هایی …

.

.

.

ماندن با کسی که قدرتان را نمیداند

وفاداری نیست ، حماقت است …

.

.

.

نمیدونم بعضیا تو دلشون چند دست مبل دارن

که هر روز یه نفر به دلشون میشینه؟

.

.

.

دل خراش است که عاشق به مرادش نرسد

در پی عشق بسوزد و به یارش نرسد

.

.

.

به سلامتی کسی که حرفای ناگفته زیادی تو دلشه

اما پای حرف بقیه میشینه

.

.

.

به سلامتی پسری که حتی یه بارم به خودش اجازه نداد

دستش به عشقش بخوره

ولی پاش بیفته دستاشو واسه عشقش میده!

.

.

.

به بعضیام باس گفت:

یه عکس هم از باطنت بزار ببین اصلا لایک می خوره

 

 

 


مارینال چت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: , •* , , *• , اس ام اس عاشقانه , •* , , *• , ,
:: بازدید از این مطلب : 986

|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2

به علت بروز بودن سایت از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید.